Hund på prov !


Jag ska låna en hund, och ha den på "prov" här hemma.
Bichon Frise heter denOm det nu funkar mellan den hunden och min käre moder så vet jag fortfarande inte om jag orkar ha en sån pälsvårdig hund.  Den behöver väldigt mycket pälsvård.  Det är klippning,kammning,badning osv.

Men jag får se hur det blir med det!
Såhär ser iallfall en Bichon frise ut för er som inte vet :) 






Annars idag har ja la inte gjort så mycket.. Varit i skolan och sen åkt hem, käkat middag
och nu sitter jag här och lyssnar på musik :)

Funderar på att dra till willys med ida, men pallar inte gå med min fot. Såfall om ja hittar mina flipflops.. Men hur snyggt är det med flipflop, strumpor och mjukisbyxor?  haha.   Annars drar ja dit imorgon, för jag slutar klockan halv 12, yay! ^^     Nu ska ja dra mig och göra annat tror jag :)  ha det! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0